Bilplats till Österrike

Hebbe

Ny medlem
Bilplats till Österrike
Har planer på att dra ner till ST Anton så snart som möjligt, helst redan nästa vecka. Undrar därför om det är nån som är sugen att hänga på i min van. Har två platser över och möjlighet kan finns att även att bo i den. Svara snabbt om du är intresserad för annars sticker jag!

Bilplats till Österrike
Tja hebbe
Jag ska till Ischgl och skulle också vilja åka ner nästa vecka men har ingen bil. Vart ifrån ska ni åka? Hur mycket kommer det att kosta?

mvh magnus

Bilplats till Österrike
Tja!!!
Ska också åka ner till Anton så snabbt som möjligt, så om det forfarande finns plats så skulle det vara som en skänk från ovan,,, tyckte det var lite krångligt att åka med tåg, en jävla massa byten du vet, och så är det är ju en pengafråga också, hur mycket? Har dock redan sovplats där nere, skulle var väldigt tacksam för ett svar,,,See ya förhoppningsvis!!!
Mobilnr 0736798497.

Bilplats till Österrike
Tjenare!
Skulle tippa på att bensinen kommer att kosta ca:6-800/skalle. Kommer att åka från Borlänge i Dalarna.
Ring gärna för mer info: 070-5434008
Hej

Bilplats till Österrike
Tjena Hebbe!
JAg ska till St. Anton nästa vecka. Är mycket intresserad av att följa med i bilen. Har inte mycket packning då de mesta redan finns där nere. Bor i Lund i Skåne, har körkort! Ring Gärna.
Tel: 0703528609

Tillbaka
Topp