wes_happy_and_fun_always Ny medlem 2004-11-01 Bilplats! #1 Hej! skall dra mig ner mot alperna i slutet av nov, början av dec! hör av er den som hänger på i min bil, behöver sällskap! Johan
Hej! skall dra mig ner mot alperna i slutet av nov, början av dec! hör av er den som hänger på i min bil, behöver sällskap! Johan
L luffsen Ny medlem 2004-11-03 Bilplats! #2 e riktigt sugen på att dra ner i slutet av november behöver dock en res kamrat vad tror du kostnaden blir om man bilar??? har du fixat något boende? jobb? ja tänkte att allt sådant löser la sig där nera... eller? hör av dig e mycket intreserad!!!! Henke.
e riktigt sugen på att dra ner i slutet av november behöver dock en res kamrat vad tror du kostnaden blir om man bilar??? har du fixat något boende? jobb? ja tänkte att allt sådant löser la sig där nera... eller? hör av dig e mycket intreserad!!!! Henke.
SassaBrassa Ny medlem 2004-11-04 Bilplats! #4 Tjena! Skulle gärna åka med, om du landar i närheten av Bad Gastein vill säga? Skulle helst vilja vara nere runt den 20:e-25:e nov. Uddevalla ligger väl rätt långt norrut? Bor i närheten av Kristianstad i Skåne men du lär väl passera inte alltför långt härifrån? Hör gärna av dej!! /Sara
Tjena! Skulle gärna åka med, om du landar i närheten av Bad Gastein vill säga? Skulle helst vilja vara nere runt den 20:e-25:e nov. Uddevalla ligger väl rätt långt norrut? Bor i närheten av Kristianstad i Skåne men du lär väl passera inte alltför långt härifrån? Hör gärna av dej!! /Sara
V Vicki Ny medlem 2004-11-05 Bilplats! #5 Hej Vi är 2 pers som drar till St Anton 30 nov. Undrar om du fortfarande har plats över i din kärra. Bor i Thn (Gbg) men vi kan ta oss till dig. Vickan
Hej Vi är 2 pers som drar till St Anton 30 nov. Undrar om du fortfarande har plats över i din kärra. Bor i Thn (Gbg) men vi kan ta oss till dig. Vickan