SnowCrazy Ny medlem 2005-01-02 Bilplatser finnes: St Anton T/R #1 Tjena, Vi är ett gäng som drar ned till StAnton den 14/1, återvänder till Sthlm runt den 28/1. Det finns ett par platser kvar i bilen (Landrover). Slå en signal eller eller maila vid intresse: 0703 02 36 77 ren_w@yahoo.com
Tjena, Vi är ett gäng som drar ned till StAnton den 14/1, återvänder till Sthlm runt den 28/1. Det finns ett par platser kvar i bilen (Landrover). Slå en signal eller eller maila vid intresse: 0703 02 36 77 ren_w@yahoo.com