Bilplatser till Hemsedal 7 Mars

spOnkan

Medlem
Goddag.

Jag ska åka mig till Hemsedal den 7 Mars (torsdag) och åka tillbaka den 10:e (söndag). Då kommer det gå en bil från STHLM/Uppsala raka spåret dit. Jag är ensam just nu och det kommer bli dyrt så jag behöver människor att dela bensinpengar med. Det är 125 cm snö, minst 5 gånger så mycket som i Chamman. Bilen är finfin och kommer att flyga fram som en oljad blixt. Takbox och CD-spelare är bonus som jag inte tar extra för.

Någon som skall med till Hemsedal?

>> RR <<

Är det verkligen inte en själ på forumet som ska dit? Jag kommer att få ringa Swebus snart om ingen tänker komma ut ur garderoben och erkänna att de vill till hemsedal. För ni vill väl inte att jag ska skumpa 70 mil i en soppig buss?

>> RR <<

Det låter intressant, har besökt hemsedal en gång, helt toppen förutom att vi led av 19m/s och +8 grader i slutet av februari.

Sista dagen hade det kommit 60 cm puder, alla backar igensnöade, det var himmelriket ;)

För det 1a är den 11 en måndag. för det 2a skulle jag gärna följt med om det inte skulle innebära att jag missar alpplanet den nionde, och för det 3e vill du säkert inte ha med en gammal bondtölp ändå?

Men en lämpligare helg är det inga problem...

GNU--> Du har blick som en hök. Fast bonntölpar tål jag inte en sekund.

Solstace --> Betyder det där att du ska med eller inte?

>> RR <<

hade faktiskt planerat att följa med men efter en titt i almanackan visade detta sig vara en omöjlighet.. trist som fan faktiskt, fina bilder på webkameran idag...

Tillbaka
Topp