Bilresa ner till St Anton/nyår

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

SussieQ

Ny medlem
Bilresa ner till St Anton/nyår
Hej vi är två tjejer som ska köra ner till St Anton 26-27/12 till 7/1. Är det ngn som har lust att dela resa ner??
Vi kör från Halmstad. Kan ta upp folk längst E6:an ner till Malmö, annars får ni ta er till Halmstad.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp