Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har nu -2.5 på skidorna, men skulle vilja byta till mitt, går det? ska man fylla i förra hålen med något så att inte det kommer vatten i så att träet blir skadat?
Tips tack, egna erfaranheter?
Tack på förhand.
Om du inte är så rädd om skidorna, om det t.ex är ett par gamla handrails skidor så kan du göra det själv, fyll igen dom gamla hålen med någon slags plugg som du limmar dit.... Men om det är ett par nya skidor så skulle jag ha lämnat in dom till någon skidshop som gör det korrekt
Mina k2 fujatives höll i 2 år och håller förmodligen fortfarande för den nya ägaren.
Dem monterade jag om minst 3 ggr, 3 olika bindningar. Det enda jag gjorde va att lägga i lite lim i de gamla hålen.
Det fina med att använda riktig plugg är det faktum att det faktiskt blir lite densitet i hålet. Trälim håller tätt, men det är inte så lätt att få ner och fylla ut ordentligt så att det verkligen tätar. Ska du borra om och vill borra tajt så ska du def. ha riktig monteringsplugg, och inte någon plugg för att skruvat tavlor...