bindning till kuro/xtra bred skistopper

KaptenL

Ny medlem
Jag lånar tråden! Jag kan bara inte hitta informationen om vilken size på breaks som sth16 (produktnr: 102972) levereras med och skulle behöva veta detta super-asap!

/Tack!

Du säger vilken bromsstorlek du vill ha när du beställer dem, produktnumret är oberoende av bromsstorlek. Det finns 90, 100, 115 och 130.

Det är olika kartonger för 90, 100 och 115, så det beror lite på vad som har beställts in. Men det är som sagt inte svårt för butiken att byta ut bromsarna och stoppa i ett par 130 om det är det du behöver!

Carled sa:
Du säger vilken bromsstorlek du vill ha när du beställer dem, produktnumret är oberoende av bromsstorlek. Det finns 90, 100, 115 och 130.

Det är olika kartonger för 90, 100 och 115, så det beror lite på vad som har beställts in. Men det är som sagt inte svårt för butiken att byta ut bromsarna och stoppa i ett par 130 om det är det du behöver!
Att köpa till extra stopper är dock inte billigt, i schweiz tar salomon runt 500-lappen (!)
Vet inte vad de ligger i rek. utpris i sverige?

typ samma här i sverige.. riktig nitlott. Förstår inte att de tar ut så mkt för en stopper.

där jag kollat tar de 300 för en vanlig extra stopper, men 500 för en 130 mm stopper.

sööööweet

Tillbaka
Topp