Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har du testat en mjuk kontra en styv bindning? det är det första du ska göra! Jag har kör mestadels park och har en flux super titan (ganska styv) och trivs skitbra med det!
hurvida du väljer flux eller union nästan betydelselöst jämfört med om du väljer en mjuk eller styv bindning!
jag är ganska ny på det här .. har inte åkt bräda så länge så jag har itne haft möjlighet att testa så många olika bindningar eller brädor, det är därför jag undrar vad man ska välja för nåt eller det är mer individuelt.
Jag har läst en hel del som folk skrivit att det ska va union eller flux som gäller =)
Jag har skaffat ett par Union Contact till denna sesong efter att ha haft ett par betydligt hårdere cartel. Har inte kört så mycket än men dom har kännts sköna så här långt. Ska åka i helgen så ja för väll känna efter mer då=)
jag har kört med Flux super titan på mina evil twins. i år så kör jag med Ride delta mvmnt.
dom 2 bindningarna är ganska lika. jag gillar hårda bindningar på ET'n