JtoB Aktiv medlem 2008-01-17 Björnrike #1 shenare foolks, nån som vet om björnrike har nån park öppen me hopp o railzz? hej hopp
JoelBitar Medlem 2008-01-17 Björnrike #3 jag tror dom inte har nån park öppen, i mellandagarna så hade dom ett sjukt litet hopp i barnbacken bara.. men rails tror jag det finns.
jag tror dom inte har nån park öppen, i mellandagarna så hade dom ett sjukt litet hopp i barnbacken bara.. men rails tror jag det finns.
Jontex Ny medlem 2008-01-17 Björnrike #4 men nu är det ju phett med snö där så dom borde kunna pista upp ett fett hopp
Psandersjoo Aktiv medlem 2008-01-19 Björnrike #6 130 cm i terrängen o 70 i pisten, och de står att dom har öppet,
P pnntus Guest 2008-01-20 Björnrike #9 dem har ju fixat upp en ny webkamera på skistar. där man kan se parken väll ? ? ?
Jontex Ny medlem 2008-01-20 Björnrike #10 jag var där komhem idag, dom har itne ens satt upp nå rails! fett jävla lama offer men dom har blrjat på 2 st rätt feta hopp, typ 15m kanke
jag var där komhem idag, dom har itne ens satt upp nå rails! fett jävla lama offer men dom har blrjat på 2 st rätt feta hopp, typ 15m kanke