micaelahedin
Ny medlem
Blå landslagsjacka i dun sökes!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha brutal!la_grave sa:Blir det inte varmt att hänga i en bar med en sådan där jacka? Måste finnas enklare sätt att få ligga?
:D:D:Dla_grave sa:Blir det inte varmt att hänga i en bar med en sådan där jacka? Måste finnas enklare sätt att få ligga?
Jag vill ha en sådan för jag tycker dom är sjukt snygga och några i min klubb har sådana.Tompan14 sa:Jag är faktiskt uppriktigt intresserad av varför man vill ha en lagjacka från ett lag man inte är med i. Vad är syftet? Varför köper man inte en jacka utan märken och emblem?
Bra svar. Varför inte visa vilken sport man håller på med även på fritiden? Nu menar jag inte jibbers som går med TT ner till knäna och en 4XL jacka på en arbetsintervju.micaelahedin sa:Jag vill ha en sådan för jag tycker dom är sjukt snygga och några i min klubb har sådana.Tompan14 sa:Jag är faktiskt uppriktigt intresserad av varför man vill ha en lagjacka från ett lag man inte är med i. Vad är syftet? Varför köper man inte en jacka utan märken och emblem?
Det är väl inte direkt ett nytt fenomen? Att ha en jacka, tröja eller liknande med ett lags färger eller dylikt? Varför folk springer omkring med t.e.x svenska landslagets matchtröja är väl inte direkt en gåta? Sedan man personligen inte skulle göra det är väl en sak.Tompan14 sa:Jag är faktiskt uppriktigt intresserad av varför man vill ha en lagjacka från ett lag man inte är med i. Vad är syftet? Varför köper man inte en jacka utan märken och emblem?
Nej, jag bor på flygplatser den här veckan så jag har verkligen inget bättre för mig. Tråkigt att få forumregler skickade till sig om att det ska vara trevlig ton samtidigt som i alla fall ett par personer uppskattade mitt inlägg. För övrigt tror jag min gissning var rätt bra.Heddious sa:@la_grave, har du verkligen inget bättre för dig?
@micaelahedin - bry dig inte om honom, hoppas du hittar jackan du söker.
edit: om någon undrar så råkade jag radera la_graves originalpost när jag skickade ett par utdrag ur forumreglerna till honom. det är därför den inte finns kvar. det var inte meningen.
Av senare svar i tråden att döma var du ju helt ute och cyklade, och bara för att vissa uppskattar att du påvisar rå och omogen humor mot en femtonårig tjej som är helt ny på forumet betyder inte det att det var rätt agerat.la_grave sa:Nej, jag bor på flygplatser den här veckan så jag har verkligen inget bättre för mig. Tråkigt att få forumregler skickade till sig om att det ska vara trevlig ton samtidigt som i alla fall ett par personer uppskattade mitt inlägg. För övrigt tror jag min gissning var rätt bra.Heddious sa:@la_grave, har du verkligen inget bättre för dig?
edit: om någon undrar så råkade jag radera la_graves originalpost när jag skickade ett par utdrag ur forumreglerna till honom. det är därför den inte finns kvar. det var inte meningen.
Så du menar att den 55 åriga lönnfete smålänningen med Zlatantröja jag high-fiveade i somras inte var Zlatan? Moment ruined!Skare sa:Jag har sett fullt vuxna människor gå runt med fotbollströjor från sitt fotbollslag, en del till och med där det står Zlatan fast de uppenbarligen inte själva var Zlatan. Enligt mig lika fult som Goldwin, men jag tycker att även det är ok.
Det täcka könet! Hade jag helt missat. Gör frågan, och mitt svar, antingen helt rimlig eller helt orimlig. Jag kan inte bestämma mig för vad.Heddious sa:Av senare svar i tråden att döma var du ju helt ute och cyklade, och bara för att vissa uppskattar att du påvisar rå och omogen humor mot en femtonårig tjej som är helt ny på forumet betyder inte det att det var rätt agerat.la_grave sa:Nej, jag bor på flygplatser den här veckan så jag har verkligen inget bättre för mig. Tråkigt att få forumregler skickade till sig om att det ska vara trevlig ton samtidigt som i alla fall ett par personer uppskattade mitt inlägg. För övrigt tror jag min gissning var rätt bra.Heddious sa:@la_grave, har du verkligen inget bättre för dig?
Håller med Heddious där. la_grave har du ingen sjukdomsinsikt? Tråd efter tråd kallar folk dig för troll eller tycker dina inlägg är antigen för råa eller ogenomtänkta. Kan det vara så att det ligger något bakom det när en moderator till slut skickar dig en kopia på forum reglerna?la_grave sa:Det täcka könet! Hade jag helt missat. Gör frågan, och mitt svar, antingen helt rimlig eller helt orimlig. Jag kan inte bestämma mig för vad.Heddious sa:Av senare svar i tråden att döma var du ju helt ute och cyklade, och bara för att vissa uppskattar att du påvisar rå och omogen humor mot en femtonårig tjej som är helt ny på forumet betyder inte det att det var rätt agerat.la_grave sa:Nej, jag bor på flygplatser den här veckan så jag har verkligen inget bättre för mig. Tråkigt att få forumregler skickade till sig om att det ska vara trevlig ton samtidigt som i alla fall ett par personer uppskattade mitt inlägg. För övrigt tror jag min gissning var rätt bra.