Blades kvalité o pris?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

thompac

Ny medlem
Blades kvalité o pris?
Är STUF ett kvalitéetsmärke vad det gäller blades och vad bör ett beg.pris vara (mellan tummen och pekfingret) på ett par sådana som är körda ca. 1 säsong?

Blades kvalité o pris?
Det ända jag vet vad det gäller stuf är att kvalite är något det inte står för. Att införskaffa sig blades är mer ett mentalt hälsoproblem.:P

Blades kvalité o pris?
Men "Dvärg Twin-tips" (Snowblades) är ju sämst! ORKA köpa det? NEEEEE

Blades kvalité o pris?
Lilla du, blades har man för att skydda pjäxorna när man går över vägen!

Blades kvalité o pris?
Låt han köra vafan han vill.

Vet inget om Stufs kvalité, men man kan ju knappast misslyckas med tillverkningen av ett par så korta skidor!
Det har ju brädtillverkning och allt så man tycker ju att de borde klara det..

Kan du göra övertramp på blades? det verkar ganska tufft.

Blades kvalité o pris?
hahaha...det känns som att grabben gräver sin egen grav när han skriver så där...

Blades kvalité o pris?
Jag håller med Dunder. Låt han köra vafan han vill, även om vissa kan tycka det är lite coolt och inne att tycka illa om blades och hela dess existens.

Sen tror jag inte Stuf är något att satsa på. Men som sagt kanske det inte är så stor skillnad på kvalité. Men jag tror det är säkrast att köpa ett par som är gjorda av ett välkänt skidmärke.

Sen skulle jag oxå säga att du inte ska betala mer än 1000 spänn för ett par begangnade blades.

(fast jag måste hålla med om att Are_tjej s kommentar va skön)

//Niklas "Mad_Trix"

Blades kvalité o pris?
are_tjej är min idol..

skön kommentar
blades är ju för fan det mest töntigaste som finns ..

Blades kvalité o pris?
are_tjej åker ju själv blades har jag sett.. hon är för ful för ett par längre skidor..

Blades kvalité o pris?
Den komentaren som are_tjej kom med är gammal! Ville bara säga det. Men den är bra! =D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp