Bli vig?

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
Bli vig?
Tja..

Jag har ett problem. Jag är så jälva ovig så jag har svårt att få till vissa grabar bra. Är det någon som har nåot eller några tips på hur man kan bli vigare?

Peace..

Bli vig?
Stretcha mycket och länge. Jag är själv vig som ett kylskåp och min tränare sa åt mig att jag kunde stretcha de särskilt stela musklerna 3 ggr efter träning. (Eller bara 3 ggr så lång tid om man inte tycker att det känns obehagligt.) Tänk bara på att verkligen stretcha länge, många gör det bara några sekunder och det räcker inte. Kolla även upp så att du verkligen stretchar på rätt sätt.

Om du inte styrketränar just nu så kan jag rekommendera dig att ge det en chans. Man får mer kontroll och känsla i luften eftersom man får mer kraft till sitt förfogande.

Lycka till!

Bli vig?
Som alla svarat så måste du stretcha självklart, viktigt att tänka på bara är att du vet hur du ska stretcha eftersom om man utför vissa övningar på fel sätt så sträcker du mer ut senor än själva muskeln. Kolla upp med nån som verkligen vet vad de sysslar med innan du börjar tänja som en galning. Yoga, kampsport och gymnastik är väl de som borde ha kunniga stretchare?

Bli vig?
han kan möjligen inte bara göra världens krasch och å verkligen tänja ut varenda jävla sena å muskel i benen så så får han styrketräna ihop dom så som han vill ha dom!?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp