Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har blivit antagen till och ska med på Lion Alpins reseguidekurs om en månad. Tänkte bara kolla om det är nån mer som ska med? I så fall ses vi på bussen!
Gratulerar!!
Har jobbat för Lion 2 år men bestämde i år att et blir plugg istället. Möjligtvis tar jag nån vecka som bussguide. Men du kommer få riktigt riktigt kul!