Blivande lionguide

yaqup

Ny medlem
Blivande lionguide
Hej!

Jag har blivit antagen till och ska med på Lion Alpins reseguidekurs om en månad. Tänkte bara kolla om det är nån mer som ska med? I så fall ses vi på bussen!
 
Blivande lionguide
Gratulerar!!
Har jobbat för Lion 2 år men bestämde i år att et blir plugg istället. Möjligtvis tar jag nån vecka som bussguide. Men du kommer få riktigt riktigt kul!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp