Bo flera än tillåtet i Chamonix

matejkoo

Ny medlem
Bo flera än tillåtet i Chamonix
Tjena!

Ska ner och göra en första säsong i Chammonicks. Undrar om någon vet om det är stor kontroll på om man bor mer än tillåtet i boendet? Samt vad kan det bli för reprimander? Boendet det gäller är Ciel & Logis om någon kanske har tidigare erfarenheter?

Tacksam för svar...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp