Bo i Hemsedal?

• Trådstartare Trådstartare RickardTD
  • Start datum Start datum
Bo i Hemsedal?
Tjena!
Kommer bli grymt där uppe. Jag ska jobba inom skistar och skiduthyrning. Jag åker väl dit runt 10 dec. Ses där alla snöälskare!!!

Bo i Hemsedal?
Vet itne riktigt hur det är med boende, jag ska dit om 2 veckor och jobba där under säsongen, skiduthyrning också så vi lär väl ses

Bo i Hemsedal?
atrocious sa:
jag kommer upp och ska jobba:) jobbar genom skistar.
ska jobba kombinerat i liften/skiduthyrningen:D

är det nån som vet om man får liftkort av skistar?

börjar bli galet taggad.!
Ja, om man jobbar för skistar får man gratis säsongskort

Bo i Hemsedal?
Jo jag ska och jag, men där det någon ska som flyga från Sthlm till Oslo den 10:de December sen vidare till Hemsedal från Oslo. Det skulle vara nice och hitta nån som kör med samma plan som jag. Jag drar dit ensam och det är första gången jag gör det och jag har faktis ingen aning om hur jag ska ta mig från Oslo till Hemsedal. Kollat lite på Hemsedal.com men jag fattar inte så mycket.

Pleace help mig!

Fred ut! Coffe!

Bo i Hemsedal?
Var i Hemse nu i veckan men tyvätt så var det inte särskilt mycket snö. KNappt något alls nere i dalen och max 2 decimeter högre upp i systemet. Inte så många backar öppna heller.

Bo i Hemsedal?
Anledningen till att de stänger liftarna så tidigt är att det börjar mörkna redan kl 15.00 den här tiden på året. Dessutom ligger hela anläggningen på nordsidan.

Nån som vet om Reidarskaret och Gummiskogen är åkbart ännu? Jag ska upp nästa helg. Verkar som det ska snöa nu på lördag och tisdag.

Bo i Hemsedal?
hejsan. Är helt ny här på sidan. Kom hem från hemsedal i söndags och nu letar jag febrilt efter säsongsjobb. nån som har något tips på vart man bäst vänder sig och är det nån som boendeplats över?

Bo i Hemsedal?
Hur ser det ut där nu?
Har de någon park uppe osv?

Kommer upp en sväng på söndag och puderlaggen får stanna hemma så det är att åka skuttskidor som gäller.

Bo i Hemsedal?
tjosan : ) , undrar om man behöver ngn speciell utbildning för att åka upp till t.e.x hemsedal och jobba ?
går inget gymnasium inriktat på sånt men e sugen på att dra upp å jobba en säsong senare.
MVH

Bo i Hemsedal?
jens_ekstrom sa:
Hur ser det ut där nu?
Har de någon park uppe osv?

Kommer upp en sväng på söndag och puderlaggen får stanna hemma så det är att åka skuttskidor som gäller.
kom hem idag, gott om snö, parken ser okej ut även om jag inte gärna håller till där.

Bo i Hemsedal?
Har ett dubbelrum och ett enkelrum lediga i hemsedal. lägenheten ligger i Tuv, som ligger ca 2,5km från skisentrat. det är/kan bli ledigt så fort just DU hör av dig:) Nu bor vi fyra svenska tjejer här, men det spelar ingen roll vem du är, vi gillar alla! Har du inget jobb är det för det mesta hyffsat lätt att få ett på plats, folk kommer och går..

Bo i Hemsedal?
Hei! Ser ut som at vi har to ledige plasser i Hemsedal fra slutten av januar starten på Februar. To av de som bor her skal hjem til sverige og da blir ett rom ledig med 2 senger.

Prisen for februar-mai er 9000 som betales i slutten av januar.

Vi bor 5min å gå fra bakken i et stille og rolig område.

En av oss bor her på heltid og en er til og fra i helger og ukedager.

Om du og en kompis eller du alene er intresert ta kontakt.

Mail: skikjorer@hotmail.com
tlf: +47 92253248

Snödjup

Tillbaka
Topp