Boende Anton

mackan_roos

Ny medlem
Boende Anton
Verkar lite knepigt med boende i St Anton...nån som vet? Vi är två killar iaf som ska ner den 21 nov...nån som kan tipsa om boende? Kanske dela en lägenhet?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp