"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). boende bad gastein, Haus Astrid | Freeride

boende bad gastein, Haus Astrid

Matte9

Medlem
Tjena,

Jag kommer dra ner till bad gastein nu i vinter. Där jag var föra vintern och kommer bo på samma ställe i år Haus astrid och nu har vi 4 platser kvar.

Lite info om haus astrid.
Ett stort rum för 4 pers, två rum för 2 pers. plus ett lite rum för 1. Stort gemensamt kök, två badrum med toalett och Badkar att duscha. två tvättmaskiner och en torktumlare. Sängkläder och handdukar finns.
Riktigt härlig och stor balkong.
Gångavstånd till liften. Internet funkar helt okej.

om det är några frågor så är det bara fråga här på freeride eller på fb (https://www.facebook.com/mattias.andersson.1000)

Nu finns det en plats kvar i haus Astrid, men om det är några som ska dra ner med några polare så har jag kontakt med ett annat hus där det finns 4 platser kvar

Hejsan ! Är finns det en plats kvar ? Tänkte åka ner själv och letar boende tänkte hitta ett jobb på plats om jag inte hittar något innan månaden är slut ! Är en skötsam glad tjej! ????

Tjena! Finns det möjlighet att hyra in sig två månader, mitten december - mitten februari? :)

Tjena!
Finns där fortfarande platser kvar? Jag kommer inte ner förrän början/mitten av januari och stannar resten av säsongen :)

"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp