Boende Chamonix

xtremehq

Ny medlem
Boende Chamonix
Någon som vill hyra ut sin lägenhet den 20 mars-18 april?? skulle vara bra, för då ska jag och några kompisar ner till cham igen.

så om du funderar på att åka hem och inte vet vad du ska göra med lägenheten... kontakta mig!

//Anders
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp