Hej!
Jag heter Annica och är 19 år. Ska åka ner på en reseledar utbildning från 9-19 dec. Men sen är jag intresserad av att åka vidare till Chamonix och jobba. Men jag letar boende så det skulle vara perfekt att dela med er. Har ni fortfarande en plats kvar? När åker ni ner?