Boende Charmonix

Bansen

Ny medlem
Boende Charmonix
Hej!
Hade tänkt att dra till Cham i feb och letar efter någonstans att bo. Är det nån som vet hur man kan fixa ett shysst ställe? eller är det kanske någon som söker en extra person till nån lägenhet där nere?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp