Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det här är Linn och Anna, vi är 20 år och drar ner till Engelberg den 1a feb och ska stanna en månad. Är det någon som har bra tips på boenden, relativt centralt och billigt, eventuellt om det är någon som vill hyra ut ett rum eller två sängar??
Hej,
Har fått jobb i Engelberg i januari, är det någon som har en extra sängplats eller tips på boende? Kul med så många Svenskar, ser framemot att hänga snart!
Sandra
Hej!
Vi har hittat två lägenheter- vi kommer att byta efter halva tiden. Det är samma pris på dessa två, så kostnaden för oss kommer att landa på ca 8.500 för 27 nätter. Det är rätt så ganska dyrt men jag vet inte om man kan komma undan så mkt billigare om man vill bo centralt och nära liftsystemet? Vi kollar på billigare alternativ men tror ändå inte att vi kommer att hitta något bättre. Hur går det för er, har ni hittat nåt?
Hej Anna!
Är det så att ni har en plats över så får du gärna hojta till min mail jenskjellerup@gmail.com Jag är på plats här nere men har bara boende under januari...
Tja! Vi är 2 killar pa 23 ar som just nu sitter i engelberg utan boende. Har ni nagon säng/golv att erbjuda? Tills vidare . Vi vill verkligen börja aka skidor nu! Vi har en fin bil här i Engelberg med.
Absolut det ska jag göra! Det blir nog i Februari isf, måste kolla in lägenheten och se om det får plats någon mer Hur är det nere i Engelberg nu, massa nysnö har jag hört??
Hej!
Du får överjävligt gärna kolla om ni har lite plats över! Jag behöver bara 2m^2 till ett liggunderlag... =)
Det finns en del snö men igår kväll sjönk temperaturen och nu skulle det behövas en omgång nysnö!
När far ni ner?
/Jens
AnnaKS sa:
Absolut det ska jag göra! Det blir nog i Februari isf, måste kolla in lägenheten och se om det får plats någon mer Hur är det nere i Engelberg nu, massa nysnö har jag hört??
I Uppsala snöar det som aldrig förr så jag kan försöka sända ner det till er ist! Kommer den 1:a feb, vi är så rejält sugna på skidåkning nu! Är det Yucatan som gäller på kvällarna eller?