Boende februari mars i verbier.. två st!

wenchea

Ny medlem
Boende februari mars i verbier.. två st!
Hallåhallå!

Är nere i verbier och säsongar nu, men behöver boende för två pers från februari. Någon som har ngt och är intresserad?

Hälsningar Wenche
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp