Boende finnes i Val d'isere

ragr

Ny medlem
Hej,

Vi är två personer som ska ner till Val D'isere för vår andra säsong. Vi har skaffat en lägenhet som ligger bra till men som rymmer 4 personer! Därför söker vi nu två personer till som vill bo med oss.

Lägenheten är på 23 kvadratmeter och för det kalaset vill dom ha £7710 + en deposition på £800. Om vi ska ha det i svenska pengar (90 206:- med dagens växelkurs) och slår ut det på fyra personer ska man betala 22 551:- per person. Detta ska betalas till hyresvärden innan den 31 oktober.

Lägenheten är inte stor men av den storleken man hittar i Valdie. För att det ska fungera i hemmet krävs en del samarbete och en avslappnad attityd till livssituationen. Vi ser gärna att ni möjligen har en säsong i bagaget sedan tidigare så ni vet vad ni ger er in på. Om det visar sig att ni är något äldre (kanske över 20 år) är det ett plus.

Det som vi även önskar är så klart ett stort skidintresse och en trevlig/rolig personlighet.

Hör gärna av er med lite information om er själva per pm så svarar jag så snart jag kan!

/R

Vilka datum är det som gäller vid in och utfoyttning? Låter ganska soft, finns det några bilder av lägenheten?

Lägenhetsdatumen är 27 november till 2 maj! Nej det finns tyvärr inga bilder men jag var i en annan lägenhet i samma hus förra året och dom är helt okej!

hej! vi är två stycken tjejer som åker ner i början på december. som jag förstod det har ni endast en ledig plats kvar?

Yes, vi har bara en plats kvar tyvärr.

Love: Skulle kunna vara intressant, måste leta lite mer och se om vi inte hittar någon som vill bo där hela säsongen först.

Tja!

Jag heter David Granath och är en göteborgare på tjugo år.

Var i Valdi förra säsongen och är sugen på en till, planen är att jag sticker ner i början på januari, har jobb och skit här hemma först! så love kan ju vara där en stund innan jag kommer;)..

Vi hörs!

Hej,
Jag har planer pa att aka ner till Val d'isere, jag har jobb dar nere men letar fortfarande efter boande for hela sasongen. Gjort sasong i Whistler innan och ar enkel att ha att gora med..

Hoppas ni hor av er, f.maupoix@gmail.com
Felix

Tjena!
Vi är två killar från Ängelholm i skåne och är båda sjukt sugna på en sweet säsong i Valdi!
Jag (Simon, 21) säsongade i Val Thorens förra året och Johannes , (21), tänkte göra sin första i vinter.
Har inga problem med storlek på lägenheten och anpassar oss lätt.
hoppas på bra planlösning i lägenheten.! ;)
Jag är brädåkare och Johannes skidor.
Pengar för boendet är inga problem

Om ni redan har bestämt er för ngr innebeoende kanske någon av er andra har lust att gå ihop med boende. ? :)

Hör gärna av er till: swanson_89@hotmail.com
eller 0734 45 09 91.
(funka dåligt att lägga in bilder på oss..)
Ha de!
Fridens!

Hej allesammans,

Boendet blev fullt för någon dag sedan så jag tackar för visat intresse!

Hoppas ni alla hittar något annat och att vi ses nere i Val D'isere!

/r

Tillbaka
Topp