laHenke Ny medlem 2007-03-28 Boende finnes Verbier, hela April. #1 Tjena! Har en plats över i vår lägenhet under hela april månad. Eventuellt går det att bo här även delar av april också. frozty_sweden@hotmail.com //Henke
Tjena! Har en plats över i vår lägenhet under hela april månad. Eventuellt går det att bo här även delar av april också. frozty_sweden@hotmail.com //Henke
T Tomten123 Ny medlem 2007-04-07 Boende finnes Verbier, hela April. #2 Jag är intresserad. Hur stor är lägenheten? Hur många bor i den? Läge? Vilken standard, är den fräsh? Och framför allt, vad kostar det?
Jag är intresserad. Hur stor är lägenheten? Hur många bor i den? Läge? Vilken standard, är den fräsh? Och framför allt, vad kostar det?