Boende finns i St. Anton

• Trådstartare Trådstartare ac_84
  • Start datum Start datum
A

ac_84

Guest
Boende finns i St. Anton
Tja!
Vi e två tjejer på 19 år som har fixat boende till 99% i St. Anton och därför söker vi nu tre rumskompisar att dela den med. Vill ni veta mer så hör av er.

Kajsa och Annacatrin

Boende finns i St. Anton
Hej
Jag och en kompis, killar 19år, hade tänkt åka ner till st.anton i vinter också men vi har fortf. inte hittat nått boende. Vi é 2 killar från Ystad i södra skåne. en åker skidor och en snowboard.Vi har åkt ända sen vi va små så vi är bra på att åka. Vill ni veta något mer så é det bara att skicka ett email till mig, heyden_84@everyday.com, och fråga! hade varit kul om ni svarade!

/ Joel Heyden & Fredik Nilsson

Boende finns i St. Anton
tjenare. jag o en polare ska ner i slutet av november och stanna hela säsongen.
vi är båda 21 år o bor i göteborg.
vi ska ta en bil ner som det finns platser i om ni inte har fixat resa ner. som även kommer att rulla nere i anton.

hör gärna av er. vi hänger på till 100%

/fredrik

Boende finns i St. Anton
hallå där!

ska ner o latja me två polare, en kille o en tjej. och vi behöver då någonstans att bo. så du får gärna höra av dig på criss_sw@hotmail.com

ha de!

Boende finns i St. Anton
Javisst, jag är på jakt efter boende i St Anton till säsongen!

Var där 2003 och jobbade som lärare. Det fina med det var att boende ingick, det fula var att man inte fick åka så mycket skidor. Så nu vill jag fixa eget boende, så har ni en plats över är jag tacksam. Jag har bil om någon vill ha skjuts ner?

Boende finns i St. Anton
Ska dra dit över säsongen med två polare (så två killar och en tjej). Åker bil ner och kommer att ha den tillgänglig så man kan handla billig mat och sånt. Boende har vi inte riktigt koll på ännu så om nån vill dela vore det finfint. Vi åker bräda alla tre men tjejen e tokig i skidor också. Låter kul att så många ska dit. Hör gärna av er.

Boende finns i St. Anton
Hej!
Jag heter Micke, ska ner med Kristoffer och Pärra. Vi skulle jättegärna dela boende med er. Vi är tre studenter i Uppsala som behöver semester några månader. Hör gärna av er snart så kan vi ju snackas. Hörs // Micke

Boende finns i St. Anton
Halo tjejer!

Jag söker inte boende (har eget), men tänkte bara säga att ni borde helt klart välja några som har bil att dela boende med!
Det är facktiskt jävligt gött att ha bil fram mot slutet av säsongen då man kanske inte har jätte behov av att stå på laggen varje dag. Då kan det vara jävligt gött att komma ur dalen och åka på lite utflyckter. Äta lite gott, shoppa och framför allt komma bort från byn lite!

Sen borde ni i största möjliga mån ta folk från gbg med omnejd! =)

Ha det gött ses i vinter!

Boende finns i St. Anton
Tjena!

Jag (kille 21/ student) är på väg ner till stAnton vid jul och tänkte stanna sässongen ut. Mitt stora problem är att jag inte har fixat något boende. Skulle bli väldigt tacksam om ni hade lite mer information om erat boende där. Skulle det vara så att ni har en plats över skulle jag bli överlycklig.

// Gustav

Boende finns i St. Anton
det låter ju grymt... jo det är så att vi är två ev tre killar som ska ner till the alps i vinter... men vi har inte ngt boende. det vore nice om ni hade ett par platser! hör gärna av er så kan vi snacka mer!

/occe

Boende finns i St. Anton
jag vill bo med er!!!
Om ni har någon plats över får ni gärna höra av er till mig. Vem är då jag? 27-årig Viktor studerande i uppsala med bakgrund som kock (vädjar till era strupar) som vill ner å bränna lite lagg (skidor å telisar). Hör av er om det passar.

Viktor 070-529 56 56, rotkiv76@hotmail.com

Boende finns i St. Anton
Hei vi er to gutter fra Norge som skal være i st. anton i vinter uten noe sted å bo. Så hvis dere trenger noen romkompiser er det bare å sende en mail.

Boende finns i St. Anton
Hejsan!
Vi är två killar på 19 som gärna delar boende med er! Vilken period gäller det och har ni nån mer info om boendet? Vore riktigt trevligt, precis som jag kan lova att vi är!
hälsningar
Jonas

Boende finns i St. Anton
Tjena.

Vi ar tre 20 ariga grabbar som ska ner till alperna for en sasong. Har dock inte fixat boende an sa ifall platserna finns kvar sa vore det tokigt trevligt ifall du ville hora av dig.

Hallsningar fran ett sensommarvarmt Paris/ Micke

serdo@mail.com

Boende finns i St. Anton
hej! vi är tre tjejer från stockholm, 19 och 20 år gamla som är väldans intresserade av er lägenhet! vi vill vara nere hela säsongen, från december till april. vi är inbitna skid å brädåkare och har sökt boende men inte hittat nåt.
hoppas ni inte redan hittat rumskompisar, ring eller maila gärna så kan vi prata om det!
maria

maria_ehnhage@hotmail.com
tel: 08-756 26 58

Boende finns i St. Anton
Hej Hej!!
vi är också två tjejer som ska ner till St Anton. Vi vill jätte gärna ha lite hjälp och tips om lägenhet.
Om du har några nr eller några kontakter blir vi väldigt glada om du hör av dig.
Läste om er lägenhet, om ni inte redan har lovat ut platserna så är vi inte svåra att dela boende.

Hej så länge.

Boende finns i St. Anton
Hej hej,
antar att detta kankse är lite sent, men jag tänkte att jag kunde meddela mitt intressen ändå. Jag o en polare (två skånetjejer) ska dra ner till St. Anton i början av December o behöver ett boende! Hade varit kul om man kunde få hyra in sig på ett hörn.
Om ni har intresse får ni gärna höra av er!

Ha de gött
Emma

Boende finns i St. Anton
Hej! Antar att det är värildigt sent att svara nu...Men vi är den perfekta boendetrion för er!!! Vi är tre festliga =) tjejer från stockholm på 19 år som ska ner till st anton runt nyår (är flexibla!). Hör gärna av er!!!! Helen, Lina o Caroline

Boende finns i St. Anton
Hej hej! ska ner med två kompisar till st anton den 26 januari. tänkte stanna 1 mån minst (tills pengarna tar slut).. bara åka, festa å ha kul.. ska ni oxå ner då hade det ju passat skitbra!! Vi är oxå 19. Från Göteborg.. Ring 0739670391

Boende finns i St. Anton
Hej! Vi är 2 tjejer som söker boende så letar ni fortfarande hör jätte gärna av er.
marie.herm@spray.se

Boende finns i St. Anton
tjeNA! de verkar va lite fullt här, men ja vill iaf jättegärna ha nånstans å bo i stanton!! ja e en stockholmstjej som bara har en sak på hjärnan just nu, o de e å hitta boende i alperna...längtar nåt infernaliskt till snön, och vill bara ner, om ja så ska behöva bo på gatan... hör gärna av er om ni vill ha me en redig brud som älskar skidåkning! //katta (katarina_hamberg@hotmail.com)

Boende finns i St. Anton
Hej!

Jag skall bila ned till St Anton i slutet av november. Söker resesällskap (folk med körkort) som vill dela körning och kostnader. Pehr (pehr_hallberg@hotmail.com)

Boende finns i St. Anton
vi är två killar från alingsås 20 & 20 Som ska ner den 28:de om ni är intresserade av två rävar som oss att förgylla er vardag så hör av er till
Johan_a83@hotmail.com

Tack och hej Johan

Tillbaka
Topp