Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag behöver lite hjälp med förslag, erfarenheter mm
om boende i st anton, Vi är ett gäng som skall ner och har
hittat några boenden men flesta svara inte och dom andra är upptagna.
Kan vara bra att komma ihåg att i Tyrol så är det inte okej att ha fler boende i samma lägenhet än vad det finns bäddar till. Skatteregler och strunt som gör att de blir väldigt ovänliga om man har tjyvgäster i lägenheten. Men då måste man ju först hitta boende...