Boende hjälp st anton

Johnnes

Ny medlem
Boende hjälp st anton
Jag behöver lite hjälp med förslag, erfarenheter mm
om boende i st anton, Vi är ett gäng som skall ner och har
hittat några boenden men flesta svara inte och dom andra är upptagna.

All hjälp jag kan få uppskattar jag.
 
Boende hjälp st anton
Kan vara bra att komma ihåg att i Tyrol så är det inte okej att ha fler boende i samma lägenhet än vad det finns bäddar till. Skatteregler och strunt som gör att de blir väldigt ovänliga om man har tjyvgäster i lägenheten. Men då måste man ju först hitta boende...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp