Boende hos Haus Anita, St. Anton!

EmiliaSandra

Ny medlem
Hej!
Vi är fyra tjejer som ska bo hos Haus Anita, St. Jacob, under denna säsong. Vi har hört att det är två danska killar som ska bo med oss. Vem är ni? Svara gärna om ni ser detta!
Hade varit kul att få kontakt mer er innan vi åker ner.

Puss o kram
Sandra och Emilia

Jag bodde i grannhuset 04/05 ett tag och så bodde jag hos anita en vecka 05/06..

Se till att bjuda ner anita på strohrom när huskarln inte är hemma =)

Vem vet, kanske droppar in en vecka i vinter också om plats finns..

Senast ändrad:
Tja, bodde där förra året hela säsongen, antar att du Emila är från malmö trakten, Nicklas jag bodde med har sagt ngt om att han fixat boendet till 4 tjejer som gick på Sunds? ni va där vid Nyår förra året?

Asså det är skitsoft där Anita är jävligt snäll, vi va som mest 7killar som bodde där och det såg oftats ut som ett helvete speceillt i köke, då blir hon lite sur, men annars är hon översoft. Vi hade sjuka förfester med 25-30pers där, bara man inte för ojud utanför så är det lungt.

Skriv ett mail till Anita och fråga vad danskarna heter, heter dom Peter och Björn är dom 2 härliga danskar som åker mkt, men framför allt festar mkt

Ha det bra

jaha hej, så du är en av dom som bodde där förra året...kul:) Ja det borde vara vi, nicklas menar. Han har hjälpt oss mycket, sjukt snällt. Och ja precis, tre av oss som ska ner nu var där förra året över nyår. Inte undra på att man ska dit igen :)

Har ni bott där så under de förhållandna utan problem så känner jag på mig att det kommer bli skit bra detta= ) Du ska inte ner där något denna säsongen eller?

Bodde Peter och Björn med er förra året eller? Får se till att hon som håller ställningarna här skickar ner ett mail till Anita!!

Ha det så bra!

Ja, jag tror tilloch med att jag träffade nån av en på funky en av kvällarna=)
Nä förra året va vi 4st från näset som bodde där nere, sen där uppe bodde en norsk kille Krisnor här på freeride, och en kille från gbg. Peter och björn bodde mitt över gatan i ett hus där de bodde många säsongare men anita va bättre kunde föra mer liv och ja Antia e skitshysst.

Nä e sjukt sugen att dra ner speciellt nu när man ser att där redan e bra med snö, men ska dra iväg å surfa på Bali, och resa runt i thailand,kambodja vietnamn osv i 3 månader med Nicklas faktiskt, men vet vem har man pengar när man kommer hem kanske det blir ett besök.

Ni kommer få en skithärlig säsong (lite avundsjuk)

jag vill också bo hos anita... verkar soft som fan... kan städa lägenheten och pynta en liten penning för att ni får drass med mig. Hör av er om de låter intressant... alltid soft med en ren lägenhet!

BlingPling sa:
jag vill också bo hos anita... verkar soft som fan... kan städa lägenheten och pynta en liten penning för att ni får drass med mig. Hör av er om de låter intressant... alltid soft med en ren lägenhet!
Heej! shit, anita verkar poppis:) har du varit nere i st. anton innan eller? jag är inte säker på hur många platser där är lediga i lägenheten. Eller det jag vet är att vi är 4 st som är kara sen var det förmodligen då två danskar också. Sen finns det ju en plats över men den är lite så halvt tagen. han som är intresserad av den har inte bestämt sig! Men jag kan kolla upp det= ) när ska du åka ner?
ha det!

Har med bott där. Anita är skön... Är du 14 år och okysst kommer du att drömma om henne var natt i detta hus :-P Hursom, fina lägenheter, fräscht fast lite långt till byn =) Men det finns ju Pulka, inte sant Matthias? =P

Over and out

Coolt... Haus Anita... Bra ställe o bo på.
Bodde hos grannen sässongen 04-05 och i haus anita 05-06.

Finns schyssta taxis som kör till stan för 12 euro (eller fanns när vi var där)

Ha det så kul där nere...

Har snackat med Anita detta året och hon tar 18 euro/natt för boendet. För dyrt? Går det förhandla ner?

hej! Nja, jag kommer inte ihåg riktigt ifall vi betalde 17 eller 18 euro/natt men det är dyrt i vilket fall. Med tanke på att Anita ligger rätt långt ifrån byn så är ganska galet att hon tar så mycket när andra boende som ligger betydligt närmre kanske bara tar 12 euro/natt. Men då ska man iofs ha tur. priset går garanterat inte att förhandla ner men det är ett riktigt bra boende, speciellt om man är kille. Oss gillade hon inte så jättebra men killarna vi bodde med älskade hon och gjorde allt för:) Charma in er så kasnke ni till och med har turen att få låna hennes frys:)
Trodde förresten inte hon skulle ha säsongsboende mer...nästan så att man borde åka dit i år igen!

Kommer att bli en grym säsong!

Tack så mycket!

Det där låter ju bra. Blir att bo där första månaden iaf och sedan se om man hittar något bättre. :)

EmiliaSandra sa:
Hej!
Vi är fyra tjejer som ska bo hos Haus Anita, St. Jacob, under denna säsong. Vi har hört att det är två danska killar som ska bo med oss. Vem är ni? Svara gärna om ni ser detta!
Hade varit kul att få kontakt mer er innan vi åker ner.

Puss o kram
Sandra och Emilia
Tjena. Vi är 2 killar från göteborg som också skall ner.. vet ni om det finns lediga boende kvar hos henne eller har ni nån mailadress eller liknande..

Rasmusswe sa:
bara så att ni vet så är det en bra bit in till centrum!
jo visserliggen, men man får ta det goda med det onda. Skidbussar går det ju hela dagen och på kvällen in är det ju bara till att bli vän med taxinissarna och sen knallar man hem...dessutom är anita grymt schysst; får ha obegränsat med folk i lägenheten (utan tillstånd) och festa dygnet runt.

Snödjup

Tillbaka
Topp