Boende i Alperna januari och februari!

Heej!

Jag och min kille vill dra ner till alperna i två månader i vinter! Vi är inne på att åka början av januari - början av mars!
Vi letar efter ett gäng att dela lägenhet med och är öppna för förslag vad gäller skidort!

Hör gärna av er om ni har någon plats ledig i er lägenhet eller om ni vill leta tillsammans med oss!

/Carolina

AliceG

Ny medlem
Hej Carolina!

Jag är sugen på 1-2 månader jan/feb av åkning i alperna och är också öppen för skidort! Hade gärna kikat på ort/boende med er - hör av er om det skulle vara intressant :)

Magnusgm

Ny medlem
Hej Carolina och Alice

Jag planerar att vara i alperna ca 6 veckor i vinter, ca februari och lite till. Är ganska flexibel gällande ort, men har tittat på St Anton, Verbier och Chamonix. Hade gärna kikat på ort/boende med er - hör av er om det skulle vara intressant.

Mvh,
Maguns

saraS3

Medlem
Hej! Jag och min kille har också tänkt att åka till alperna ca två månader i vinter. Vi skriver sista tentan den 15 Jan och sen tänkte vi dra. Vi har köpt säsongskort i le deux alpes (då ingick flera dagar i alpe d'huez, serre chevalier, sertirere m.f.) men inte fixat boende än. Skulle ni vara ineresserade av att dela på något?

• Gilla
Reactions: C.W

RelesjoJr

Ny medlem
Är också intresserad från v3 och framåt. 4-8 veckor ca. orter som lockar är sölden och mer eller mindre alla orter runt om. val disere. champoluc, cervina. Men öppen för förslag.

C.W

Ny medlem
Hej Alla!
Jag har tidigare skickat PM till några av er men vet faktiskt inte om de kommit fram?
Hur som, jag letar både ort/boende och om jag hittar några att bo med kanske det kan avgöra vart jag hamnar:)
Söker orten i ett större system och med tillgång till puder (många av dem som nämnts ovan låter bra). Öppen för förslag så hör av er:)

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp