Boende i Andermatt finns!

Mr_Kvick

Medlem
Vi är 3 st killar som hitat ett boende i en lägenhet för 2000 kr i månaden om vi blir 5 personer. Då får en sova i extrabädd men sånt har ju ingen tagit skada av.

Det är denna lägenheten vi pratar om: http://www.andermatt.ch/gotthard-homes/526_löwen.htm

Tyvärr har vi bara boendet från 3 januari till 14 februari. Men när vi väl är där nere så borde det inte vara så svårt att hitta någon liten lya.

Andermatt har vi personligen aldrig besökt men hört oroväckande mycket bra om. Och det kanske bekräftades när sista nummret av Åka Skidor slank ner i brevlådan. De hade nämligen Andermatt som nr 1 över Off-Pist meckan i Alperna. Nästa nummer så blir det tydligen ett repotage om orten.

Simma lungt och hör av er!

Olle, Martin och Fredrik

det låter ju grymt, jag och en polare ska ner med har inget boende... tänkte oss france men det kanske inte är så dåligt, andermatt!!?

hör gärna av så vi kan snacka mer
/oscar

nämen vad trevligt! jag är visserligen själv, men det borde väl inte vara så svårt o hitta någon mer? jag e iaf väldigt intresserad!
//Johanna

Hallå!!
Jag är defenitivt intresserad om ni fortfarande söker hyresgäster. Vem är då jag? viktor 27-årig student från Uppsala som åker telisar å skidor. Kommer ursprunglingen från sundsvall och är skidfostrad i de svenska fjällen. Har aldrig varit i Alperna men har på grund av åldersnoja kommit på att en säsong måste ju avläggas innan "livet" börjar. Hör gärna av er.

Viktor 070-5295656

Hej
Det verkar ju kul att ni ska åka till alperna, dit ska vi också. Vilka e ni för ena? Har ni fett me babes, gillar ni hockey? Vi kan nog följa med.

//Två pojkar, Petter och Jens

Hej Olle!
Du mailade mig om Andermatt för någon månad sedan. Kul att ni har hittat en schyst lya ändå. Det är inte så lätt.
Ha det bra där nere!

Tillbaka
Topp