boende i Åre-07

Callin

Ny medlem
boende i Åre-07
ohoj!
finnes: liten kvinna i sina bästa år som sitter på en lägenhet i Tegefjäll för säsongen -07.
uthyres: 1 alternativt 2 rum med varsin våningsäng samt gemensama övriga utrymmen.
Inflyttning i början på januari. hyra efter överenskommelse.
Sökes: 1 eller 2 liknande individer med kärlek för snö i åldern 18-25.

Bor just nu i Barcelona o har lite svårt me kommunikation. men skriv inlägg eller ring 0034691026352, om intresse finnes.
/ Caroline

boende i Åre-07
Tja, vi är två killar 19 och 23 år gammla som är på jakt efter boende... Vi är på plats i Åre sen en knapp månad tillbaka, vi har boende för tillfället men det är på pendlings avstånd till åre och därför är vi nu intresserade av att hita något lite närmare.... Vi har båda jobb (Holiday Club Åre) och en förkärlek för skidåkning.... Hör görna av dej så fort som möjligt....

MvH Erik & Adam

boende i Åre-07
hejhej! jag och min tjejkompis tappar vårt boende v.5 och är därför jäkligt intresserade! jag är 19 och min kompis 20, har jobbat här sen i november. ring gärna! 0730518979

boende i Åre-07
Tja caroline,
Jag är 19 år och kom just hem till Stockholm från Åre. Var uppe på ett par fina skiddagar och la ut lite krokar om jobb. En del verkade redigt positiva och väntar på svar inom kort. Finns boendet kvar och vad är det för förutsättningar? (hyra etc.) Om platsen inte redan är tagen kan du ju höra av dig till mig på antingen:

patric.peippo@chello.se
eller
073-646 18 71

Ha det så bra!
MVH Patric

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp