Boende i Åre

stiiina

Ny medlem
Boende i Åre
Hej på er!
Förlåt om jag tjatar ut er men även jag och min kompis Emma söker boende i Åre inför vintern.
Vi är två tjugoettåriga värmlänningar som är hur roliga och trevliga som helst! Och skötsamma såklart.
Bor gärna i någon form av kollektiv, men vad som helst går egentligen bra. Från januari-april/maj.
OM ni har någon form av boende till oss, SNÄLLA hör av er på min mejl, kollar den ofta.
Stina.Svartvik@hotmail.com
One love!

Boende i Åre
jaa, har läst i princip alla trådar om boende i åre haha, men tänkte det var lika bra att lägga upp en tråd också..

Boende i Åre
Haha! Stämmer bra det. Ska ringa dit i morgon och se vad dom säger. Är fortfarande väldigt intresserad i fall någon har något på g dock!

Boende i Åre
Högsäsong går det helt okej med bussar, inte direkt som i någon större stad men man klarar sig.
Bor bara någon kilometer från wolwerin och ja. Man klarar sig med buss här uppe, speciellt då du bor nära E14. Bara att lifta!

Boende i Åre
True
har liftat ett par gånger och aldrig behövt stå längre än 5 minuter.

har heller aldrig åkt förbi någon som liftat.

Boende i Åre
verkar vara lite lättare att lifta i åre än resten av sverige... En longboardpolare va i Åre och åkte... När dom åkte i björnen så fick dom skjuts upp hela tiden och behövde aldrig vänta mer än 3-5min :D

Skulle man däremot gilla att supa skallen av sig så är nog inte undersåker något bra val då det kostar ~500kr med taxi om man nu inte skaffar kommunkort eller fjäskar ;)

Senast ändrad:
Boende i Åre
det är klart att det skulle funka att bo där, men jag måste ju säga att jag skulle föredra att bo liite närmare skidåkningen! men tack! ingen annan som har något på g? :)

Tillbaka
Topp