saaraa
Ny medlem
Boende I B.G.??
Tjopp!
Är på jakt efter boende i Bad Gastien. Gick reseledarutbildningen där förra veckan och vill tillbaka till byn! Men sen va det ju det där kruxet med boende... Har du kanske golvyta till övers eller t.o.m. en lägenhet att hyra ut så får du mer än gärna höra av dig!! För jag vill tillbaka ner dit så snart som möjligt...
Är på jakt efter boende i Bad Gastien. Gick reseledarutbildningen där förra veckan och vill tillbaka till byn! Men sen va det ju det där kruxet med boende... Har du kanske golvyta till övers eller t.o.m. en lägenhet att hyra ut så får du mer än gärna höra av dig!! För jag vill tillbaka ner dit så snart som möjligt...