Boende i Bad Gastein?

• Trådstartare Trådstartare NibbeOtruckizz
  • Start datum Start datum
N

NibbeOtruckizz

Guest
Boende i Bad Gastein?
Vi är två välartade unga män som inför säsongen 07/08 söker boende och/eller rumskamrater. Allt av intresse (med undantag från häkte eller liknande).

Boende i Bad Gastein?
Hej hej! Vi är tvü tjejer som har samma problem.. Har börjat kolla runt lite men vi har inte hittat nütt.. Kanske är lättare dock om man är fler än tvü, vore trevligt att fixa ett kollektiv där nere.. När har ni tänkt att üka ner? Har ni fixat jobb osv redan?

Boende i Bad Gastein?
Hallå där!
Vi drar ner 7 dec. och har hittils inte ordnat mer än Kielfärja och bil. Har ett par lovande trådar på boendefronten dock, vad det rör sig om för lägenheter vet vi givetvis inte. Jobb tänkte vi nog söka på plats. Och kollektiv låter som en förträfflig idé! Är det så att något dyker upp så har vi er i åtanke. När drar ni?

Boende i Bad Gastein?
Det lüter kanon.. Vi har inte spikat nügot datum, men början av dec.. Det är inte sü att ni har plats i bilen? Vi funderar annars ocksü pü att fixa en bil.. Har ocksü endel boenden att kolla upp. Det är nog som sagt lättare om vi är ett par som delar pü det.. Jag bor ju i München nu, funderar pü att dra dit en helg och kolla lite. Om ni vill sü kanske jag kan kolla upp det som ni har kikat pü ocksü??

Boende i Bad Gastein?
Vad gäller plats i bilen kan jag inte svara ännu, det beror helt på packning och på en tidigare tilltänkt samåkare. Utgår du från München eller Sverige?
Du får hemskt gärna ta en titt på de alternativ vi har fått rekomenderat, ska skaka fram namn och adress och sådär. När tänkte du åka dit i så fall?

Boende i Bad Gastein?
Jag ütgür frün Sverige, müste hem o hämta brädan annars vore det ju gött att üka härifrün.. Tänkte üka dit 1 nov, eller där i krokarna. Skulle vara jävligt skönt att slippa leta boende det första man gör när man väl är där nere sen. Men skramla fram det, sü tar jag mig en titt! Take care!

Boende i Bad Gastein?
Hejsan, jag är också sugen på att haka på, om inte ni har nån boplats ledig så kanske ni i alla fall har något tips eller information på var man hittar billigt boende?
Tack på förhand!

Boende i Bad Gastein?
Hittar ni kollektiv så är vi två killar som kommer ner 13 dec. Jag har redan jobb. Än så länge är planen att bo på crone nån vecka tills vi hittar annat. Crone är ett sjyst vandrarhem med sovsal som ligger mitt i centrum. Lättast att fixa allt på plats.

Boende i Bad Gastein?
Det finnes en normann som skal hyre ut en leilighet i Bg for typ 800 euro i måneden 6-7 min gange fra sentrum....tror det er plass til 4 pers der...

Boende i Bad Gastein?
Hej! Jag är en 23 kille som har ordnat bartenderjobb på Eden men inget boende. Jag är intresserad av allt gärna stort kollektiv. Intresserade av att fylla upp med en till?

Boende i Bad Gastein?
Hej! Jag är en 23 kille som har ordnat bartenderjobb på Eden men inget boende. Jag är intresserad av allt gärna stort kollektiv. Intresserade av att fylla upp med en till?

Boende i Bad Gastein?
Lät soft, kan du fixa jobb till mig med där? :D Annars är jag också på vad gäller att bo i kollektiv, jag åker ner den 9e december. Hör av er!

Boende i Bad Gastein?
Lät soft, kan du fixa jobb till mig med där? :D Annars är jag också på vad gäller att bo i kollektiv, jag åker ner den 9e december. Hör av er!

Boende i Bad Gastein?
Vi åker ner den 7:e och kommer leta främst efter större boenden, och då är ju kollektiv ett väldigt bra alternativ!

Boende i Bad Gastein?
Tjenare gubbs. Gött att se att det blir lite folk i bg i år.
drar själv ner runt den 20e.
kollade krone igår och det verkar som det redan börjar bli fullt mellan jul och nyår.
Så om det e någon som tänkt bo där d så är det nog hög tid att boka.

Ses på Haeggis

Boende i Bad Gastein?
jag har bokat från den 9e till den 17e eller något sånt på krone, men sen vill jag helst bo i nån lägenhet eller annat boende, om det är någon som vet något?

Boende i Bad Gastein?
Ah, tack! Ja, bor hellre några stycken än ensam. Jag kan eventuellt tänka mig att dela lägenhet med några st.

Boende i Bad Gastein?
Är det någon som har koll på vad en normal månadshyra ligger på i Bad Gastein vintertid?
Har bara andra orter att jämföra med.

Boende i Bad Gastein?
Hej är inte helt säker på hyran men jag vet att polarna betalade mellan fem och sex hundra euro per månad för edith förra året. mer vet jag inte.

Tillbaka
Topp