Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej Jag är en grabb på 23 år som undrar om det finns någon/några som behöver en rumskamrat i Bad Gastein? Eller om det är någon i samma sits som jag, alltså letar boende där?
ok nice. adda mig på simon-andreason@hotmail.com jag e lätt på att dela ngt om du hittar. vet att villa edith har rätt sjyssta lyor. runt 6000 kr i månaden för den billigaste tror jag och den va riktigt nice.