Boende i Bad Gastein?

Phillehogberg

Ny medlem
Boende i Bad Gastein?
Hej Jag är en grabb på 23 år som undrar om det finns någon/några som behöver en rumskamrat i Bad Gastein? Eller om det är någon i samma sits som jag, alltså letar boende där?
 
Boende i Bad Gastein?
ok nice. adda mig på simon-andreason@hotmail.com jag e lätt på att dela ngt om du hittar. vet att villa edith har rätt sjyssta lyor. runt 6000 kr i månaden för den billigaste tror jag och den va riktigt nice.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp