Boende i Cham, två platser kvar!

matlea

Ny medlem
Hej!

Vi är två tjejer som äntligen har hittat ett boende i Chamonix! Nu letar vi två personer som vill dela det med oss.
Till skillnad från många andra här så drar vi "bara" en månad. Vi åker dit för att åka en massa skidor och ha en massa skoj. Inget jobb, bara kul!
Boendet har vi mellan 16 feb & 15 mars, det ligger nära Brevént (rätt bra läge verkar det som) och det kommer landa på ca 5500 sek för den månaden. Kanske inte det bästa priset, och dessvärre säkert inte den bästa standarden heller, men det är iaf ett boende! :)

De som äger stället vill ha svar snabbt, och även de första pengarna väldigt snart, så det är bara att hojta!

/ Linnea & Matilda

Tjena!
Jag heter Daniel och är väldigt intresserad av att dela lägenhet med er. Jag hade också tänkt vara nere i en månad för att åka en massa skidor precis som ni, så det passar perfekt...

Om ni vill veta mer om mig som person eller har några andra frågor så är det bara att maila till daniel.lundahl@gmail.com

MVH Daniel

Hej Daniel!
Uppskattar ditt svar, men i och med att det är två platser som måste fyllas (annars blir det för dyrt...) så får vi höra av oss till dig om det är nån mer person som är ensam och vill dela med oss. Annars måste vi tyvär prioritera om det finns två personer som vill ha platserna..
/Linnea

Hejsan!

Heter Victor och är riktigt sugen å dra ner till Chamonix! Tyvärr har jag inte lyckats övertala några av mina egna kompisar å haka på... Så jag tänkte kolla om ni fortfarande har någon plats kvar i eran lägenhet! Skulle va riktigt kul om ni hade det!

v.lindh@gmail.com är adressen ni kan använda er av om ni vill kontakta mig.

Ha det fint så länge!
/Victor

Hej! Tyvär Niclas & Victor, platserna är redan tagna.. Hoppas det går bra för er i ert letande, så kanske vi ses i backarna i vinter! / Linnea & Matilda

Tillbaka
Topp