ellenhakman
Medlem
Platser kvar på boende i Bad Gastein
Grey Mountain Lodge (GML) FULLT:
Första våningen: Fullt utrustat kök, stort vardagsrum, badrum med dusch och badkar samt sovrum för 4 och 6 personer.
Botten våning: Fullt utrustat kök, vardagsrum och sovrum för 4 personer.
Två stora trädgårdar. Tvättmaskin och torktumlare. Ligger på Palfnerstrasse.
Haus Nefer 1st rum för 4 kvar:
Boendet med privata sovrum för 2-4 personer, privat badrum, och balkong. Delat kök och gemensamma utrymmen. Tvättmaskin och torkutrymme. Bra val för ett lugnare säsongsboende. För de som vill ha likt en egen lägenhet. Ligger vid Mozartplatz.
Townhouse rum för 4 kvar:
Boende med sovrum för 2 och 4 personer. Delat kök, vardagsrums ytor osv. Tvättmaskin och torktumlare. Ligger vid vattenfallet i Bad Gastein.
Wifi finns på alla boenden. Bilder finns på min freeride-profil.
Alla boenden ligger inom gångavstånd till huvudliften, mataffär och alla barer i centrum. Busshållplatsen är endast ett par hundra meter ifrån dörren om du önskar åka till något annat system. Resor med buss ingår i liftkortet.
För er som söker jobb:
Det erbjuds städjobb någon dag i veckan, ett smidigt sätt att tjäna lite extra pengar men fortfarande ha mycket tid till åkning, afterski och allt annat roligt som finns att göra i Bad Gastein! Önskar ni söka andra jobb i byn kan jag assistera så gott det går och koppla er till passande arbetsplats.
Hyran för en plats i GML, Nefer eller Townhouse är €380 i månaden/person.
Är du intresserad så kan du höra av dig till mig på:
ellen.skibg@gmail.com
Så hörs vi!
Nu håller vi tummarna för ännu en fantastisk säsong.
Senast ändrad: