Boende i chamonix, 2 pers sökes!

Halmstadskroken

Ny medlem
Jag och en polare har en fått tag på en lägenhet i chamonix kommande säsong....Behöver 2 pers till för att fylla lägenheten.

Lägenheten ligger i Sud.

Hör av dig/er om ni är intresserade och vill ha mer information!

Senast ändrad:
hej jag och en kompis har planerat att åka ner till franska alperna i vinter en säsong och är mycket intresserade av boende.. siri_e89@hotmail.com är min mail där du gärna kan skicka information..

Hej hej, jag har bestämt mig för att ta mig ner till Chamonix i vinter, är därför väldans intresserad av erat erbjudande, jag skall dock åka ner ensam. Hör gärna av er för mer information, koffe_bobbo@hotmail.com

tja! vi är 2 grabbar från norrland som är förbannat sugna på en säsong. maila gärna lite info till storfiskarn86@hotmail.com

hytes!

Om det nu skulle finnas plats över är vi två glada åkare som inte bangar på något och är mycket intresserade. viktor.joelsson@gmail.com

//viktor

vi vill ha mer information..! 2 tjejer från alingsås som vill komma ner o åka bräda i vinter..! ak_niiice@hotmail.com

Tja!

Jag och en polare ska ner för säsong 09 och har fixat boende i sud.. problemet är att vi kommer ner den 30 dec och får inte tillträde till vår lägenhet förrän den 3 jan..alltså undrar jag om ni har två platser över under dessa dagar, dvs 4 nätter???och vad skulle det i såfall kosta?

Svara gärna till: gustavroneus@hotmail.com

Mvh Gustav

heej vi e två riktigt åk sugna brudar som tänkte åka till chamonix i början på dec och har fortfarande inget boende så är lie smått desperata nu haha . men hör gärna av dig inte platserna är fylda än. blondhannah@hotmail.com eller här på freereide. Ha de nice!

Tja!!
Jag är en ensam 89a som jättegärna skulle vilja dra till alperna och säsonga. Tänkte åka ner runt slutet på november och planerar att stanna hela säsongen. Att skaffa boende är den kruxiga biten... Skulle jättegärna dela lägenhet, om ni fortfarande har plats!
Hör av er till lotta.oscarson@hotmail.com

Ha det super så länge!!
Lotta

tja! är en kille på 19 år som behöver boende i cham. om de finns en plats över så hör av er så är jag på.
n00_00b@hotm..

fred ut.

Hej var nere förra säsongen och vill tillbaka iår igen (så bra är det). Jag är iaf skidåkartjej på 20 år, vilka är ni? När ska ni ner? vad har ni tänkt göra? Jobba?

dra iväg ett mail till: frida_fritzz@yahoo.se

Jag är intresserad av platsen om den finns kvar!
Kille, 29 år, brädåkare/skärmflygare. Gillar party, talar lite franska.
Åker ner med egen bil, platser finns!
Epost: wunder@home.se
Telefon: 0706089231

Snödjup

Tillbaka
Topp