Boende i Chamonix finnes – Säsong eller veckovis

romaren

Ny medlem
Vi är 4 personer, 3 tjejer och en kille, som har en lägenhet för 6-10 personer för hela säsongen.
Lägenheten ligger i Chamonix Sud, precis ovanför South Bar.
Det är en tvåvånings lägenhet med 3 sovrum och kök.
Hyran ligger på 400 euro per skalle om ni vill stanna hela säsongen, men blir mindre ju fler vi är. Tanken är att vi ska hitta fyra personer till och då kommer hyran att bli mycket billigare.

Så om du letar efter säsongs boende eller om du bara vill komma ner en vecka så ring.

Mitt nummer är;
0033-647-456-516

/Amanda

400 för hela säsongen??? Låter tokbilligt. Får man egen säng så är jag nog på!

Har dock kanske ett annat boende på gång som en sliskig kille som heter Leandro (precis) som du kanske träffat, eller inte, skulle styra upp. Hur som så kommer jag ner nästa vecka och skulle uppskatta om du kunde hålla tråden uppdaterad så hör jag av mig om jag behöver boende!

Bra åkning?
Mvh
cj

Är det 400euro för hela säsongen som gäller? Har ni tillgång till parkeringsplats?

Vad kostar förövrigt ett säsongskort som inkluderar allt i dalen? Var inne på chamx oficiella hemsida, men hittade bara priser på upp till 15 dagar. Intresserad!

Mvh. Oscar

nej i månaden men sjunker rätt kraftigt om vi e fler..
ett sässongskort ligger på typ tusen, men du får det för halva om du har jobb i chamonix..

Tjena!

Tror jag fick iväg ett sms te nr som stod här!

Men frågar här me!

Finns det möjlighet att hyra hela mars månad?

Mvh/Kalle

Hur många platser är lediga nu? Jag är intresserad.

Hur ska alla ni andra komma ner till Chamonix?

/Aron

Jag kan säga som så, står i valet och kvalet att antingen dra till polare i hemsedal. Billigare... Lr dra neråt till.. Oavsett resa så tar jag min bil.

Hej!

Jag och en tjejkompis är jätte intresserade! Kan du inte skicka lite mer info om boendet till min mail?? Mando_amanda@hotmail.com. Jag är också av alla dem som undrar om det är 400euro/mån eller säsongen ut. Nära till backen? Bra skidåkning? Några platser kvar?

Mvh Amanda och Linnéa

Hej Amanda!

Jag och en kompis ska ner och säsonga i chamonix och vi har boende t.o.m sista mars. Dock så skulle vi gärna stanna 1-2 veckor till efter det, så om ni är intresseade av att ha två inneboende under den tiden (ca: 1-14 april) så får du gärna höra av dig!

Min mail är pompe_ponken@hotmail.com

//Pontus

Hej!

Det låter som en god idé med lägenhet och billig hyra! ;) Men frågan är fínns det några jobb i Chamonix? Har ni några kontakter.. ? Jag och tjejkompis är i Zell Am See där jobb verkar ganska svårt att få tag på..

// Anna

Hej!
Finns platserna kvar?
Vi är tre kompisar som kommer ner på lördag och letar boende. Låter väldigt bra med läge och pris och allt!
Sparar ditt nummer tills vi kommer ner!

Hälsningar Jenny

Hej!
Finns platserna kvar?
Vi är tre kompisar som kommer ner på lördag och letar boende. Låter väldigt bra med läge och pris och allt!
Sparar ditt nummer tills vi kommer ner!

Hälsningar Jenny

Tjabba! Finns platserna kvar? Är dom kvar så är vi 3 grabbar som kommer ner i slutet av Januari! Hade varit perfekt om de är kvar tills dess! Hur funkar det med deposition?
Höres! / Pontus

Tillbaka
Topp