Boende i Chamonix sökes

ETullen

Ny medlem
Boende i Chamonix sökes
Hej, jag och en kompis söker boende i chamonix nu i vinter, 05/06, och undrar om det är någon som behöver dela lägenhet. Hör av er i denna tråd eller adda mig på msn : tullenserver@hotmail.com . Tack så länge.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp