Boende i chamonix/ st anton

skiier1

Ny medlem
Boende i chamonix/ st anton
Hallå

Någon som har något sjysst boende att rekommendera i någon av dessa 2 orter. Kanske någon som har en stor stuga elelr liknande att hyra ut?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp