Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena! Är på jakt efter boende i Chamonix. Drar ner vid årsskiftet och stannar säsongen ut. Någon som har en plats över? Är öppen för förslag. --Kung i backen - kung i baren!!
Hejsan! Vi har hyrt en lägenhet för 5 personer i chamonix från 1dec- 30april och har en plats över. Du måste dock va beredd att betala för hela perioden. Hör av dig om du vill ha mer info akgoransson@hotmail.com