Boende i Chamonix

hannahe

Ny medlem
Boende i Chamonix
Hej!
Jag heter Hanna, är 20 år, söker boende i Chamonix för säsongen 2007, från ca 23 jan - mitten av maj. Har fått jobb där med boende saknas fortfarande. Någon som har något tips?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp