boende i chamonix.

boende i chamonix.
En plats kvar i lägenhet i Cham Sud för 4 pers. 1125 euro i hyra för hela säsongen jan - maj.
Storlek: 30m2

Det är alltså ganska trångbott, men billigare än de flesta säsongsboenden.

Sökes: städad person som är lätt att ha och göra med. Observera att hyran ska betelas innan säsongen och inte månadsvis. Dessutom finns bara en dubbelsäng och en (stor)bäddsoffa att sova på. Det blir alltså till att dela säng.

Vid intresse maila kalle på kallehallqvist@hotmail.com och berätta lite om dig själv.

boende i chamonix.
Hej! Jag är mycket intresserad av boendet. Ska åka ner och göra hela säsongen i Chamonix och åker ner om några veckor som det ser ut. Jag har alltid bott i någon form av kollektiv med 2-3 kompisar sen jag flyttade hemifrån och det har aldrig varit några större problem.

Hör av er om det fortfarande finns platser kvar. Skriver till mailen också....

boende i chamonix.
hejhej! jag är intresserad av boendet. håller på och kollar just nu med jobb och sånt och förhoppningsvis kanske det finns ett åt mig under säsongen. hade tänkte åka ner efter nyår. bodde förra säsongen med tre tjejer på lika stor yta så trängseln är inga problem. hör av dig om det finns plats kvar!

mer info kan ni få via mail. m_ caroline_s@hotmail.com

boende i chamonix.
tja! jag åker ner den 5 dec men jag är intresserad av att bo med er från jan! jag är en lättsam och rar värmländska. gillar lek och liv men har oxå respekt!https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41600
ett inlägg av mig!

om du fortfarande har plats, hör av dig så berättar jag mer!

fanny_wahlqvist@hotmail.com

Tillbaka
Topp