Boende i Engelberg

ABladh

Ny medlem
Boende i Engelberg
Hej!

Vi är två tjejer på 22 år som i december ska ner till Engelberg för att göra säsong.
Vi försöker finna alternativ till boende, antingen om någon har plats för 2 tjejer el evt att leta boende tillsammans med oss.

Hör gärna av er!

isabellesjolander@hotmail.com eller annabladh@hotmail.com

Boende i Engelberg
Tjenare
Vi är två killar som ska ner till Engelberg en 20 dagar i Feb så om ni har hittat boende och känner att ni vill dryga ut kassan lite så hyr vi gärna in oss för de dagarna.

Mvh

Boende i Engelberg
Tja!
Har ni hittat nåt? Jag är en tjej på 23 som åker ner i början på feb och planerar att stanna rätt länge. Min kille kommer att bo i Zurich i ett år, men jag vill bo i engelberg och hyr gärna in mig i ett hörn om ni letar en flatmate :)

Hör av er.

/Frida

Boende i Engelberg
Hejsan!

Bara hör av er när ni det börjar närma sig eller när ni kommit ner så kan vi säkert lösa något!
Ha det great!

Anna

Boende i Engelberg
Anna, har ni hittat något krypin? Jag är väldigt intresserad av att hyra något/dela på hyran. Jag har fått jobb nu så att hyran betalas ska inte vara något problem :) Jag vill gärna veta ifall ni har plats för mig, eller om ni tror att ni kommer att ha det? Jag kommer ner i början av februari.

Ha det bra! Vi hörs.

Frida

Boende i Engelberg
Hej!
Vi är två tjejer som kommer ner i början av feb och stannar en månad, några tips på bra boende? Eller är det någon som har platser vi kan hyra in oss på?
Tack!

Boende i Engelberg
Frida! Vi håller på att leta lägenheter nu, vi har ehittat en del riktigt bra! Men ska höra med de andra och hör av mig när vi har bestämt boende, om vi har plats kan det nog gå att ordna! Ha det!

Boende i Engelberg
Frida! Vi håller på att leta lägenheter nu, vi har ehittat en del riktigt bra! Men ska höra med de andra och hör av mig när vi har bestämt boende, om vi har plats kan det nog gå att ordna! Ha det!

Boende i Engelberg
Åh! Låter ju bra det! Jag är massageterapeut och kommer att ha en bänk med mig... Bara så att ni vet ;)
Ha det!
/Frida

Boende i Engelberg
Hej!
Jag jagar också boende under första halvan av januari och hela februari, hojta gärna om ni har lite plats över!

/Jens

Boende i Engelberg
JensK sa:
Hej!
Jag jagar också boende under första halvan av januari och hela februari, hojta gärna om ni har lite plats över!

/Jens
Själv jagar jag boende från början av mars till maj. Ska du hem efter februari? Isf skulle jag kanske kunna överta din plats eller nått. :)

Boende i Engelberg
Patr, jag pluggar i Wien och börjat skolan igen i början av mars. Det kommer säkerligen bli en del langhelger sedan under terminen! Än har jag inte hittat nagot boende...

Senast ändrad:
Boende i Engelberg
Hejsan!
Tänkte spendera säsongen i Engelberg om det löser sig med boende. Vi är 2 grabbar som åker ner den 4 januari (+1 eftersläntare som kommer i början av februari) som gärna delar boende!
Har ingen aning hur folk hittar boende.. Vi satsar helt enkelt på att åka ner och leta på plats.
Men om nån har nått större på gång så skriv gärna en rad!

Boende i Engelberg
Är de någon som har boende för två 22 åriga pojkar som befinner sig i engelberg i detta nu? långtids boende korttids? spelar ingen roll! hör av er, tack tack!

Boende i Engelberg
Tjaa allihop!

V har fått tag på boende nu men tyvärr får vi inte plats flera än vad vi är. Vi är tre stycken i en tvåa nu. Och det känns ganska lagom. Men hör gärna av er när ni kommit ner så styr vi något roligt!

Ha det braa!

Boende i Engelberg
Hej igen!

Om det fortfarande är någon som är intresserad av boende här i Engelberg så vet jag ett som är ledigt. Det är ett rum med två sängar. Fin och central lägenhet i övrigt. Det är en kille som bor där nu, en engelsman som verkligen behöver en roomie. Rummet är ledigt nu och fram till den sista April.

Hör av er!

Tillbaka
Topp