Boende i Lech

Boende i Lech
Hej!

Jag och min mamma kikar på att göra en säsong i Lech, men hittar inga bra hemsidor att hitta boenden på. Tips tas tacksamt emot!

Här är en, men du kanske hade en annan typ av sida i tanken?

Boende i Lech
Lech består numera mest av femstjärniga hotell (med prisklass anpassad för Miley Cyrus etc - vi tror vi såg henne där en gång...) så det kanske blir svårt. Och närmaste byn är Zürs som är liten och möjligen ännu värre prismässigt. Ett alternativ är att söka sig ut till Warth/Schröcken i nordost som har fin liftförbindelse med Lech, men ligger mer perifert i Arlberg-systemet.
Detta sagt så är Lech verkligen fint och jag håller tummarna för er.

Boende i Lech
Lech består numera mest av femstjärniga hotell (med prisklass anpassad för Miley Cyrus etc - vi tror vi såg henne där en gång...) så det kanske blir svårt. Och närmaste byn är Zürs som är liten och möjligen ännu värre prismässigt. Ett alternativ är att söka sig ut till Warth/Schröcken i nordost som har fin liftförbindelse med Lech, men ligger mer perifert i Arlberg-systemet.
Detta sagt så är Lech verkligen fint och jag håller tummarna för er.
Nu vet vi ju inte hur välbeställd Karin är. ;) Vi har ju bara våra egna preferenser.

Boende i Lech
Finns ju hur mycket hemsidor som helst på internet, om du bara googlar lite och inte endast testar på första resultatet som kommer upp! Och hemsidan måste väl inte vara på Svenska heller? Då brukar det finnas GOTT om resultat och alternativ! Och Lech är grymt ju, kommer säkert att bli toppen! Efter en snabb googling hittade jag denna hemsida *spamlänk* , som verkar ha en del alternativ just där. Annars som sagt är det ju bara testa de absolut största hemsidorna, de kommer säkerligen ha, annars finns det nog inte hotell över huvudtaget haha! ta dig en titt vet jag!

Tillbaka
Topp