Boende i Morzine/Avoriaz

hidstrand

Ny medlem
Boende i Morzine/Avoriaz
Tja. Jag och kompisen är sugna på att åka till morzine/avoriaz. Tänkte höra om det är någon som har 2 platser kvar i ett boende. Eller om några är med och delar på boende. Håller på och letar själv fast hittar inte mycket. Hör av er!

Mvh Johan
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp