Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja. Jag och kompisen är sugna på att åka till morzine/avoriaz. Tänkte höra om det är någon som har 2 platser kvar i ett boende. Eller om några är med och delar på boende. Håller på och letar själv fast hittar inte mycket. Hör av er!