boende i morzine? vinter08

saaaandra

Medlem
boende i morzine? vinter08
någon som sitter på ett stort hus, beläget i morzine, som behöver fyllas ut?
kanske en lägenhet eller ett rum?
avoriaz kan funka de med.


tänkte åka ner efter nyår och stanna tills det töar bort och kikar nu efter sov-och matplats.

/sandra
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp