Boende i Revelstoke

Maltesson

Ny medlem
Boende i Revelstoke
Hej!

Jag ska dundra över till Revelstoke direkt efter tentorna i mitten av januari och tak över huvudet är trevligt. 15/1 - 10/3 ish.

Har kikat lite med Alpine inn, där mina vänner bodde förra året, och en tvåa där verkar schysst och ganska prisvärd. 68 kvadratmeter, fyra sängar samt en bäddsoffa i vardagsrummet. Om man delar en sån rackare på 5 pers är månadskostnaden 2750$.

Annars söker jag ett boende var som helst. Alla tips och erbjudanden är välkomna.
Jag är en jävel på att diska, städa, laga mat och vara skön.

Hör av er här nere eller på pm, tack!

Boende i Revelstoke
Jag är med dig kompis! jag och min polare, han är 20 och jag är 21. Ska maila Alpine inn ikväll och nyper nog den lägenheten du snackar om :)

Boende i Revelstoke
Hejsan Maltesson,

Jag har samma plan som dig, jag tänkte åka till Alperna eller Canada precis efter tentorna (15/1) till runt mitten av March.

Senast ändrad:
Boende i Revelstoke
Hej alla,

Jag skriver i denna grupp igen.

Jag heter David, är 23 år gammal och studerar Ekonomi på Lunds Universitet.

Skicka ett PM.
/David

Senast ändrad:
Boende i Revelstoke
Hallå killar!

Är det fortfarande någon som söker rumskompis? Är ganska sent ute men hoppas väl på att det finns någon säng över att fylla i Revelstoke!!

Cheers Nelly

Boende i Revelstoke
Tja.
Jag och en kompis kommer att röra oss i trakterna kring Revelstoke, Kicking Horse eventuellt Fernie och Whitewater med husbil i Januari. Min kompis måste åka hem den 19/1 men jag överväger att förlänga åtminstone en vecka om jag hittar någon att åka med. i sådana fall finns det plats i husbilen från den 19e och en vecka frammåt.

Jag åker bräda och toppturar med splitboard. Brukar inte ha några problem att haka på skidåkare varken upp eller ner :)

Erik

Boende i Revelstoke
Alpine inn är riktigt schysst. Verkar som allt folk har lämnat nu o det finns boende kvar här! Vi bor i en stor 3a o de e riktigt nice.

Boende i Revelstoke
Hej!
Jag ör en Finlandssvensk tjej på 21 år som även jag skulle villa åka ner men saknar boende. Tidpunkt och längd på resan är inte så noga, men skulle vara skönt att åka ner så småningom. Om nån är intresserad av att dela rum/lägenhet så ta kontakt via facebook :

https://www.facebook.com/emms.sundstrom

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp